💬
Logga in
Fuska.se

Människan Går Under Om 100 År

133 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

hehe de är ju typ lika troligt som om vi kommer att invarderas av Aliens....

↗ till inlägget

Jaa, men då är ju jag 120, och världsrekordet är 116, av Kamato, Hongo.

annars är rekordet 122år ;) http://susning.nu/Jeanne_Calment

Det sägs så mycket om allt. Kommer troligen inte leva 100 år till ändå (14år)

30 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag hörde talas om att om ungefär 7 miljoner år kommer solen ha blivit så överhättat så den kommer explodera.. och då kommer nog jorden också drabbas.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Solen har minst 10 miljarder år att 'Leva'. ;)

↗ till inlägget

Jag bryr mej, inte, det är ju om hundra år, och då är jag död, om jag inte slagit världsrekord, som äldst, genom tiderna.;p

Tänk lite på dina barnbarn! :( :( :angry:
Nivå 10 · Veteranfuskare

Folk är lite själviska nu förtiden. <_<

31 Dec 2005
↗ till inlägget

hehe de är ju typ lika troligt som om vi kommer att invarderas av Aliens....

Du har spelat för mycket Halo :D

Jag tror 100 procent att det kommer en kommet, träffar någonting, en stor sak som finns en massa gaser, sen så förstör den alt, en massa giftiga gaser, alla dör :(

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Människosläktet går under om cirka 100 år. Forskare har kommit fram till det genom att studera våra utsläpp och övrig miljöförstöring. När ozonskiktet krymper kommer det att bli mycket varmare och då kommer polarisarna att smälta, och då kommer länderna i närheten att dränkas. Runt ekvatorn blir det öken, så där går det inte heller att bo. Man kan säga att stora delar av människosläktet kommer gå under om 100 år om inget görs mot miljöförstöring fort. Detta är ingen överdrift. I bästa fall lever vi tills 200 år framåt.

Den siffran går lätt att ändra på, det e bara att knacka på vid Vitahuset och sen trycka up en pistol i Bush' ansikte och sen tvinga han att skriva under Kyotoprotokollet ;) det ändrar nog siffrorna lite...

1 Jan 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Hehe..du skulle inte ens komma igenom stängslarna. :P

Senast ändrad:

4 Jan 2006
Nivå 5 · Fuskare

Mmm ja har också själv tänkt på de hära me växthus effekten å sånt... som förra årat(2005.. :P) så kom snön hit först i november och normallt kommer den över en månad tidigare..

De e tack vara alla avgaser och sånt..

dem borde göra den mest drastiska saken genom historien.. förbjuda ALLA saker som går på bensin,disel,metanol och sånt..

Fast då va ska vi komma fram med? häst å vagn?

sol bilar? ir kanske.. bilar som har gräs som bränsle.. ? lol

redan år 2050 kommer jorden blivit 5 grader varmare!! ni kanske tänkter hahaha.. men de e stor skillnad.. Men de kommer göra jorden en osäker plats..

Isarna kommer smälta.. vattnerna kommer bli högre städer kommer översvämmas och massa..

nästan hela holland kommer och drunkna också!

Senast ändrad:

6 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

om folk klarade att komma förbi Berlin muren så kan jag nog också klara av att komma över grindarna, lätt som en plätt =)

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Människosläktet går under om cirka 100 år. Forskare har kommit fram till det genom att studera våra utsläpp och övrig miljöförstöring. När ozonskiktet krymper kommer det att bli mycket varmare och då kommer polarisarna att smälta, och då kommer länderna i närheten att dränkas. Runt ekvatorn blir det öken, så där går det inte heller att bo. Man kan säga att stora delar av människosläktet kommer gå under om 100 år om inget görs mot miljöförstöring fort. Detta är ingen överdrift. I bästa fall lever vi tills 200 år framåt.

ja men om hundra år är jag iallaf död!!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

lodisen_i_am du e en egoist.. haha.. :P skämta!

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Forskare säger mycket, men är inte säkra på något inom detta ämne...

Jorden byter ju även polaritet nu...nordpolen blir sydpolen & vice versa.

När detta är i mitten av sitt skede kommer stora delar av jorden att vara helt utan magnetfält, atmosfären kommer att försvagas osv...

Detta innebär att strålning kommer att komma in utan något som stoppar den...vilket kommer att öka fallen av hudcancer enormt. Dessutom kommer kometer, asteroider, meteorer, meteoriter och allt annat som har med flygande stenar från rymden att göra kunna flyga rätt ner på jorden utan att förångas.

De vet att detta kommer att hända, de vet att det har hänt förr och att det hände på dinosauriernas tid. Vissa tror även att det var detta som dödade dem.

Hur som helst så är det väldigt troligt att vi skulle kunna utrotas på samma sätt.

Däremot vet de inte när skiftet börjar "på riktigt", men de har uppskattat det till ett par hundra år från nu.

Personligen tror jag att mänskligheten skulle överleva detta, då vi är så många på jorden. Undantaget skulle vara om en asteroid stor nog att krossa hela jorden slog ner...men jag tror att vi har oddsen på vår sida.

7 Jan 2006
Nivå 5 · Fuskare

Om det är sant är det bäst att starta en begravingsbyrå då.

(snabba pengar)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tycker att man borde minska på utsläppen rejält, och ex köra bil på etanol, eller uppfinna ännu ett drivmedel..

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det där var något annat,där hade typ tusentals männiksor angripit muren och jag tror inte att något sånt skulle hände med presidenten.

Och ifall detta skulle hända skulle han ha en helikopter redo för att sticka. :P

9 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

men innan alla började gnaga på muren, då gick det vakter med automatgevär och såg till att folk inte kom över, och om nån försökte blev det ett nackskott... Bang *svart*

Bara ett tips: Njut att du lever och att du inte är ditt barnbarnbarn. :gitarr: Eller tja,om mänsklighten har dött ut.

Inga fler kommenatrer.

Senast ändrad:

10 Jan 2006

Har ni inte märkt av vintern kommer senare nu för tiden och så är det sommar längre?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in