↗ till inlägget
Människosläktet går under om cirka 100 år. Forskare har kommit fram till det genom att studera våra utsläpp och övrig miljöförstöring. När ozonskiktet krymper kommer det att bli mycket varmare och då kommer polarisarna att smälta, och då kommer länderna i närheten att dränkas. Runt ekvatorn blir det öken, så där går det inte heller att bo. Man kan säga att stora delar av människosläktet kommer gå under om 100 år om inget görs mot miljöförstöring fort. Detta är ingen överdrift. I bästa fall lever vi tills 200 år framåt.
Jag tror att du har räknat fel där.. :P :bah: :meddum:
Jag tror inte att ozon skiktet kommer att bli så mycket problem.
Jag tror inte att ozon skiktet kan krympa.. jag tror att det blir tjockare, om det krymper blir det bara kallare.
Så om du säger att det krymper så dör vi av kyla om ca; INGET ÅR (FÖR DET KRYMPER INTE).
Om det blir tjockare så stannar sol ljuset kvar inom våran atmosfär och det blir ca 50 grader C varmt om ca 100 år på sommare om vi släpper ut lika mycket.
Men nu tror inte jag att det blir så för att vi kommer redat att lista ut att vi kommer dö av det och uppfunnit något som förhindrar det.
Till ex. Datorn som har funnits i ca 30 år.
(utvecklad från en plåt burk till en <ROBOT> dator kan finnas i en robbot)
B) tja då grabbar.