💬
Logga in
Fuska.se

Människan Går Under Om 100 År

133 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vädret har blivit konstigare,klimatet förändras,det kommer fle naturkatastrofer som stormen Katrina I New Orleans,Tsunami katastrofen osv.

Ozonlagret har blivt tunn och fortsätter så,och detta innebär problem inför framtiden.

Sorgligt!

The Bullet:Det skulle kanske hända samma sak,alltså att man sköt dem som ville komma åt presidenten,men det skulle vara betydlig mindre.

Och plus dem skulle säkert inte hitta presidenten pga så många rum som finns i Vita huset,och tills dem hittar honom har polis tillkallats och alla grips.

9 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

alltså om det kommer en metirit så är alla döda för solen blir täckt av mold och aska det blir översvämmningar ingen kan få nån mat för inget växer

Have a nice life :bah:

10 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Människosläktet går under om cirka 100 år. Forskare har kommit fram till det genom att studera våra utsläpp och övrig miljöförstöring. När ozonskiktet krymper kommer det att bli mycket varmare och då kommer polarisarna att smälta, och då kommer länderna i närheten att dränkas. Runt ekvatorn blir det öken, så där går det inte heller att bo. Man kan säga att stora delar av människosläktet kommer gå under om 100 år om inget görs mot miljöförstöring fort. Detta är ingen överdrift. I bästa fall lever vi tills 200 år framåt.

Precis det var aztekerna, de hade förutspått mycket annat i vår tid som har inträffat. Så var mer rädd för de om du ska wajna.

Nivå 3 · Lärling

det var väl inte 2006??

26 dec var det någ men 2006 :huh:

Nivå 4 · Lärling

Joo, det var år 2006. eller 05 :S

11 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

nopp inte 2006

14 Feb 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Det kommer bli världskrig i år. Muslimer kommer starta det och många oskyldiga människor kommer dö. Vad som händer sen vet jag inte.

15 Feb 2006
Nivå 5 · Fuskare

Är man inte paranoid så blir man O_O

Vad menar du med det?

Ni får se, det blir WW3 i år...

16 Feb 2006

jorden kommer bli bättre utan oss, jag menar jag tror inte på att det är massa aliens som kommer döda oss och sånt, utan det är vi som komemr döda oss ( fusionbomber och antimateria bomber, utsläpp mm ), vi är så rädda för nått som vi själva kommer framkalla, det kallar jag att vara dum i huvet.

jaha... jag fattar inte riktigt vart du vill komma... krig och sånt dödar inte alla människor, men det gör kometer... en komet kommer utplåna oss

19 Feb 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

sen har jag hört att det är någon komet som

ska komma imot jorden kanske typ om 20 år men man tror ju inte riktigt på allt för dom har ju sagt så många gånger

25 Feb 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #93

Det är möjligt att de beräknat att den där kometen kommer att träffa oss, men det är nog rätt svårt med tanke på hur långt bort den är nu, och dess bana påverkas kanske också av alla andra himlakroppars gravitation. Men det är fortfarande en möjlighet.

5 Mar 2006

Framtidsforskning är ingen vetenskap! Vi kan inte veta när jorden går under. Vi har bara använt en 5e-del av oljan på jorden, den räcker ett bra tag till. Motorer och kraftverk blir hela tiden bättre. Om 100 år har vi fusionsreaktorer, vätebilar och konstgjord fotosyntes! Det kommer inte att behövas olja, skog eller floder.

Ny forskning visar också att om vi inte hade börjat bruka jorden - och därmed startat en ökning av växthuseffekten - hade vi befunnit oss i en ny istid.

Med människans uppfingsrikhet kommer vi se till att jorden går under före oss!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #95

Om du vill vara så optimistisk, så gärna för mig.

6 Mar 2006

JORDEN ÄR EN DEL AV OSS! KÖP ELBILAR!

Vi kommer säkert att komma på ett sätt att bo på mars och sen när det inte går att bo kvar på tellus så flyttar vi till mars hörde det i tv ...nån..gång... http://www.illvet.se

Nivå 10 · Veteranfuskare

Just nu har man inga resurser till att åka till Mars, så det kommer nog at ett tag tills man uppfinner något som gör att människor kan leva där...eftersom man inte leva med dräkter...och syret kommer ju att ta slut...men vem vet, man kanske uppfinner något som löser dessa problem.

Bobby Orr: Det är ungefär 50 år kvar, tror inte att det är långt tid fram tills dess, med tanke på att vi har stort behöv av naturresurser....

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #98

Tja, cirka 100-200 år.

7 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

jag tror iaf att dom kommer klara det på något sätt hoppas iallafall

The earth is history lets all go to the moon.

:rolleyes:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in