Paper Mario Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag fick d för 2 dagar sen.. men har kört ganska mykke.. men har nästan inte ¨fått nån gubbe? ;S Hur får man alla gubbarna`? nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 det brukar vara att man måste spela mot den gubben och sen när man vinner så vinner man den spelaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Du ska ju klara Challenge med alla olika team... Det är ungefär 6 gubbar man kan få... Dem andra gubbarna har man redan i Multiplayer(exhibition),, Jag fick Monty Mole när jag klarade Challenge med Mario.... Fast är bara på Star level... Det är ruggigt svårt... För att få över andra lagmedlemmar på Challenge lär man ju göra dem där sakerna så att det blir vita flaggor... Iaf, de lag man kan vara är ju Yoshi´s, Wario´s Peach´s, DK´s, Mario´s.... Och senare i spelet Bowser´s.--- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Allt man behöver göra är att klara olika saker. Spela på så kommer du märka att de blir fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 21 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag har bara kört me marios lag. Är på "special" leveln.. jaha.. men vaddå? räcker det med att bara klara mushroom med alla gubbarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 För att vara säker på att du inte missar något, klara allt man kan klara. Det är väl det spelet går ut på, inte att klara så lite som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Det är en sak jag inte fattar... Steal the base... Hur gör man det...? Har inte många matcher... Har inte gjort så många homeruns... Vinner nätt och jämnt nån match med 2-1 eller 3-2 på ren tur efter 10 försök... Har väl haft nån 5-0 också då =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg