Paper Mario Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag har klarat alla banor ner ända ner till skogen. Där inne har ja också klarat alla banor.. Eller alla jag ser. Hur jag än går runt så kommer ja inte längre.. Om ja trycker på paus när ja inte é inne i en bana så kommer d upp en grej där d står vad alla banor heter o.s.v. efter namnet på banan är det 2rutor ó en cirkel.. I den ena rutan är d ett m och den andra är tom.. cirkeln också. Jag har provat att klara banan flera gånger men olika gubbar men inget händer.. Så ja kommer ingen vart ...från första banan till skogen sen kan ja inte gå längre.. ja kan gå så långt så ja ser 6:e slottet men kan inte komma dit"! ? Vet nån hur ja ska göra eller nånting så maila gärna mej! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Kan ingen ? HjäälP! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ejliin Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Jag har klarat alla banor ner ända ner till skogen. Där inne har ja också klarat alla banor.. Eller alla jag ser. Hur jag än går runt så kommer ja inte längre.. Om ja trycker på paus när ja inte é inne i en bana så kommer d upp en grej där d står vad alla banor heter o.s.v. efter namnet på banan är det 2rutor ó en cirkel.. I den ena rutan är d ett m och den andra är tom.. cirkeln också. Jag har provat att klara banan flera gånger men olika gubbar men inget händer.. Så ja kommer ingen vart ...från första banan till skogen sen kan ja inte gå längre.. ja kan gå så långt så ja ser 6:e slottet men kan inte komma dit"! ? Vet nån hur ja ska göra eller nånting så maila gärna mej! Tack! Hej ! Jag har samma problem . . jag kommer inte vidare efter skogen . . jag ser fler banor men kommer inte dit . har du fått reda på hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Jag har klarat alla banor ner ända ner till skogen. Där inne har ja också klarat alla banor.. Eller alla jag ser. Hur jag än går runt så kommer ja inte längre.. Om ja trycker på paus när ja inte é inne i en bana så kommer d upp en grej där d står vad alla banor heter o.s.v. efter namnet på banan är det 2rutor ó en cirkel.. I den ena rutan är d ett m och den andra är tom.. cirkeln också. Jag har provat att klara banan flera gånger men olika gubbar men inget händer.. Så ja kommer ingen vart ...från första banan till skogen sen kan ja inte gå längre.. ja kan gå så långt så ja ser 6:e slottet men kan inte komma dit"! ? Vet nån hur ja ska göra eller nånting så maila gärna mej! Tack! känns som jag redan svarat på den här frågan.jaja.man ska köra banan.ibland hittar man nyckeln.kan nog inte hjälpa er mer för det var länge sen jag spelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg