marcusperala Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 jag fick ett psp igår med 1gigs minneskort. jag har nergraderat den till 1,5. men vad ska jag göra sen när jag vill lägga in spel som burnout mm.jag vet att man behöver nån konstig loader för att lägga in spel. jag skulle uppskatta om någon gjorde en full beskrivning på det här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 (redigerat) jag fick ett psp igår med 1gigs minneskort. jag har nergraderat den till 1,5. men vad ska jag göra sen när jag vill lägga in spel som burnout mm.jag vet att man behöver nån konstig loader för att lägga in spel. jag skulle uppskatta om någon gjorde en full beskrivning på det här :) Använde du min guide? Vi tar detta över PM. Redigerat 29 November 2005 av Tv gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 man stoppar in dom där bak tror jag. annars får man väl en sladd med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Du behöver en ISO Enmulator.. men eftersom detta räknas som warez kommer tråden snart stängas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg