Hoppa till innehåll

Amped 2...bra???

Rekommendera inlägg

Gäst Spelnisse
Skrivet

e amped 2 bättre en 1an

och är det över huvud taget nåt att ha :mrgreen:

Skrivet

Det är nog ungefär lika bra. 1 fick en 7:a på ett ställe och tvåan Fick en 7:a på ett ställe och en 9:a på ett annat. Det fanns en del problem i ettan, Jag snackar om poängsättningen när man grindar och Kollisionprogrameringen, Jag vet inte om de är åtgärdade i tvåan men jag tror det är lite bättre än ettan vilket menas bäst i världen i snowboard genren

Skrivet

kassler skriver:

Det är nog ungefär lika bra. 1 fick en 7:a på ett ställe och tvåan Fick en 7:a på ett ställe och en 9:a på ett annat. Det fanns en del problem i ettan, Jag snackar om poängsättningen när man grindar och Kollisionprogrameringen, Jag vet inte om de är åtgärdade i tvåan men jag tror det är lite bättre än ettan vilket menas bäst i världen i snowboard genren

PS2 SUGER

PS1 en överskattat skitkonsol

Realcs_2 skriver:

jag håller med totalt till 100%

Skrivet
kassler skriver:

PS2 SUGER  

PS1 en överskattat skitkonsol  

Realcs_2 skriver:

jag håller med totalt till 100%

Gött att äntligen träffa en anti-PS2-typ. Mina åsikter är de enda rätta

Gäst Spelnisse
Skrivet

kontrollerna på PS2 e asssss...eeehhh osköna :mrgreen:

Gäst Spelnisse
Skrivet

nää inte precis jag...HATAR DOM!!! :1_15firing: PS2

Skrivet

Vi har en del gemensamt ser jag...PS2 kontrollerna är äckligt obekväma och plastiga dessutom. dom fegisarna sony bytte ju inte design från ettan till tvåan. Och om jag har fattat rätt så ser dom likadana till trean också. Gamecubes är goa och controller s till xbox med.

• 2 veckor senare...
Skrivet

Amped e ett ganska roligt spel men efter ett tag blir det inte så roligt men om du vill ha det så kan du väl köpa det... mina betyg 7,5/10

• Skapa ny...