Hoppa till innehåll

Amped 2...bra???


Gäst Spelnisse
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är nog ungefär lika bra. 1 fick en 7:a på ett ställe och tvåan Fick en 7:a på ett ställe och en 9:a på ett annat. Det fanns en del problem i ettan, Jag snackar om poängsättningen när man grindar och Kollisionprogrameringen, Jag vet inte om de är åtgärdade i tvåan men jag tror det är lite bättre än ettan vilket menas bäst i världen i snowboard genren

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kassler skriver:

 

Det är nog ungefär lika bra. 1 fick en 7:a på ett ställe och tvåan Fick en 7:a på ett ställe och en 9:a på ett annat. Det fanns en del problem i ettan, Jag snackar om poängsättningen när man grindar och Kollisionprogrameringen, Jag vet inte om de är åtgärdade i tvåan men jag tror det är lite bättre än ettan vilket menas bäst i världen i snowboard genren

_________________

PS2 SUGER

PS1 en överskattat skitkonsol

 

Realcs_2 skriver:

 

jag håller med totalt till 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kassler skriver:

 

Det är nog ungefär lika bra. 1 fick en 7:a på ett ställe och tvåan Fick en 7:a på ett ställe och en 9:a på ett annat. Det fanns en del problem i ettan, Jag snackar om poängsättningen när man grindar och Kollisionprogrameringen, Jag vet inte om de är åtgärdade i tvåan men jag tror det är lite bättre än ettan vilket menas bäst i världen i snowboard genren

_________________

PS2 SUGER  

PS1 en överskattat skitkonsol  

 

Realcs_2 skriver:

 

jag håller med totalt till 100%

Gött att äntligen träffa en anti-PS2-typ. Mina åsikter är de enda rätta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har en del gemensamt ser jag...PS2 kontrollerna är äckligt obekväma och plastiga dessutom. dom fegisarna sony bytte ju inte design från ettan till tvåan. Och om jag har fattat rätt så ser dom likadana till trean också. Gamecubes är goa och controller s till xbox med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...