The Strangler Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Hur får man Hades Cup... Hur får man den 3:e uppgraderingen till magierna?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Hur får man Hades Cup... Hur får man den 3:e uppgraderingen till magierna?! va e de?? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 23 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Hur får man Hades Cup... Hur får man den 3:e uppgraderingen till magierna?! Om du inte har Kingdom Hearts, så skriv inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 För att låsa upp Hades Cup har jag för mig att du måste klara alla andra turneringar för det. Pegasus, Phil & Herkules Cup har jag för mig att de hette. Även så tror jag att du skall ha kommit till Hollow Bastion i alla fall. Vad gällande de sista Magierna kan du få på något speciellt sätt. (Har totalt glömt bort.) Men http://www.ffuniverse.nu/kh kan hjälpa dig med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 För att låsa upp Hades Cup har jag för mig att du måste klara alla andra turneringar för det. Pegasus, Phil & Herkules Cup har jag för mig att de hette. Även så tror jag att du skall ha kommit till Hollow Bastion i alla fall. Vad gällande de sista Magierna kan du få på något speciellt sätt. (Har totalt glömt bort.) Men http://www.ffuniverse.nu/kh kan hjälpa dig med det. Men jag e i Hallow Bastion, och jag har klarat alla andra cuper :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Jaha... Och du har inte missat någon? För jag kan i så fall inte komma på något annat man ska göra. Annars kanske du ska klara Riku i Hollow Bastion först? Ingen aning... Var så längesedan jag spelade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 klara så att du kan komma till end of the world då kan du köra den extremt LÄTTA hades cup.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg