Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Mitt e rast!*skämt* skoja bara! mitt är idrott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Sån här tråd finns det väl? I alla fall tycker jag Bild! håller med,BILD! :D SAMMA HÄR!!, Bild är bara bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 1.Matte därför siffror är coolt och det är speciellt bra på morgonen 2.Geografi Världen är ju cool och jag är bäst i klassen 3.SO Det är också ungefär som Geografi och man lär sig mycket om Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 *harkel* I So innegår det geografi, samhällskunskap, religion och historia. så geografi är So Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 *harkel* I So innegår det geografi, samhällskunskap, religion och historia. så geografi är So Geografi är no! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Min är kanshe sv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (Kassler @ 12/02-2004 20:20:37) *harkel* I So innegår det geografi, samhällskunskap, religion och historia. så geografi är So Geografi är no! Nej <_< Föresten Draghon så vissre jag det me <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag gillar mest idrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 För mig är det ganska lugnt slöjd nu (träslöjd), men andra ämnen som matematik och musik är också roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.