the jedi Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Vet någon hur man får fler banor? Jag har klarat hela " Rise of the empire" men jag får ingen ny bana! Snälla hjälp mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Tror inte att man kan få mer banor, har nästan klarat hela spelet, NÄSTAN !!! För övrigt ett kul spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 ja tror itte heller man kan göra de har osså nestan klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Men det är ju konstigt att dom inte tog med rymd striden över couroscant. Det är ju den häfftigaste rymd striden. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 va?har inte du den?! jag fick den när jag började spelet! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 :ph34r: Vet någon hur man får fler banor? Jag har klarat hela " Rise of the empire" men jag får ingen ny bana! Snälla hjälp mig! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Man kan väll inte få mer banor sen? Kan man ha en där rymdstrids banan när man kör 2 player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg