The Strangler Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Vilken Nyckel ska man använda mot Riku/Ansem, när han har Dark Keybalde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr potato Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Vilken Nyckel ska man använda mot Riku/Ansem, när han har Dark Keybalde? ja anveände metal chocobo :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Jag använde den nyckeln man fick i Halloween Town. Inte direkt den bästa, men jag hade inte kommit in i Coliseum ( HAH, jag kom in där när jag var på lvl 73 XD ) , så jag hade ingen bättre nyckel. Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Vilken Nyckel ska man använda mot Riku/Ansem, när han har Dark Keybalde? Håller med, man har störst räckvidd med metal chocobo, vilket är nödvändigt här. Sen får man förstås bättre nycklar med tiden, men denna är den bästa som man kan uppbringa tills man har kommit vidare i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ali_king Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 hej jag heter ali när jag möte riku/ansem så tog jag olympia ok ses och om du vill ha den besta nyckel så ska du mixsa tems eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ali_king Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 vet du hur man får frost gem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg