nosmannen Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 jag brukar spela gta spelen och det är så att jag skulle vilja hitta tanksen i andra och tredje staden(GTA2) och har hör ryktar om en motorcyckel som finns nånstans . finns den ?? :( :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 jag brukar spela gta spelen och det är så att jag skulle vilja hitta tanksen i andra och tredje staden(GTA2) och har hör ryktar om en motorcyckel som finns nånstans . finns den ?? :( :huh: Skaffa dig sex stjärnor I wanted level så kan du sno en tank. Angående motorcykel så finns det inte I GTA2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 én tank ska finna längs ner till vänster på spelet om du kör första banan, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 én tank ska finna längs ner till vänster på spelet om du kör första banan, Japp!Där finns den Precis som i GTA3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg