Gäst Golden Star Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 hur ska man göra vid uppdraget som man får från Paul Kent på discot och man ska rädda Lance????Lance liv blir mindre och mindre och han hinner alltid dö när jag har skjutit ner dem andra gubbarna!!!!! :evil: vet någon om var alla hidden packages finns i GTA vice city??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst xeno Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 okej gör så här,fuska fram en hotring racer1 lr 2,åk utanför där du ska rädda lance och fuska fram en rino.sen kan du resten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Så här gjorde jag för att klara det.. Skaffa en Sniper, Uzi med mycket skott.. Köp också Body Armor. Åk sedan till platsen, och där finns typ en öppning, snipra de tre gubbar som står där i huvudet. Sen går du in i området. Håll dig sedan åt vänster sidan. Om du tittar rakt framåt när du vänder dej åt det håll där lance finns. Så ser du en skopa typ, på den står en gubbe, snipra honom, sen springer du allt vad du har till garaget där lance är fastbunden, snipra eller använd uzin för att döda de tre gubbar som står där.. Gör allt detta snabbt, och observera aatt du inte behöver döda alla gubbar innan du befriar lance. Men nåja, befria nu Lance genom att ställa dej framför honom, efter att de snackat så ska du döda resten av gubbarna på vägen ut.. Sen springer du as snabbt där ifrån, tar den bilen som finns vid öppningen av området. Sen kör du till sjukhuset och släpp inte gasen!! Därför att Diaz killar är efter dig, sen ställer du bilen framför sjukhuset (I det rosa skenet) Och sen är uppdraget klart =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 tack för hjälpen :!: jag har klarat det nu 8) jag är på keep your freinds clouse! :new_2gunsfiring_v1: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg