Megaklumpen Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 DJ Manian-Heat of the Moment Baracuda-Ass Up! Lacuna-Selebrate This Summer C-Bool-Housebabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 nu kom jag på flera: Bass T - P.O.W.E.R. (Tune Up! Remix Edit) Topmodelz - Fly on the wings of love Interphace feat. Tuesday - Maybe (Pass Me By) PAD-Trick - Nexus 6 The Donnas - Take It Off Oktan - 100% Timbuktu - Det Löser Sig (Mindbomb Radio Remix) DJ Schwede - Yakety Yak( min favorit av alla) Tune Up! - Ravers Fantasy Base Attack - Techno Rocker (Rob Mayth Remix Edit) Redwing-rocket Rydell & Quick - Everybody Wants To Be A Star Armin Van Buuren feat. Jan Vayne - Serenity Candee Jay - If I Where You Dj Astrid - Atlantica (2002 trance Ibiza) Discovery - Missing [Rocco Remix] Galaxee - Fly Away Pont Aeri - Flying Free Mental Theo - Revolution 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Bara så ni vet, trance, dance och techno är HELT skilda genréer. Även fast det utgår från samma sound. Iaf.. Infected Mushroom - Bombat Armand Van Helden - Everytime I Feel It (Dr Kucho Disc Doctor Remix) Dj Zany Vs. Dj Duro - Our Power <-- Det är riktig techno Interphace - Dr Feelgood Kuffdam and Plant - Summerdream (Paul Van Dyk Remix) Rasmus Faber - Get Over Here Solid Globe - Lost Cities Annars kan du lyssna på Mysterias webstream, http://mysteria.se/mysteria.pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Jag har en sorglig nyhet till er alla , dvs det finns inte några bra techno-låtar. Och dom som finns ska jag personligen krossa med mina bara händer. UTROTA TECHNOMUSIKEN !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) Vi har fortfarande Trance och Dance då. *hihihih* Vet inte så många bra låtar. Lyssnar mest på trance. Barthezz - Infected Redigerat 27 December 2005 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 DHT - titanic Darude - Sandstorm Interphace - Injection Benni Benassi - Satisfaction Barcode Brothers - Flute Finns många mer men kommer inte på just nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 ???-Titanic Rave Mix ???-Titanic Techno Mix Bass Hunter-Counter Strike The Mp3 Groove Coverage-Poision (Tune Up! Remix) C-Bool-Housebabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.