Merimi Skrivet 26 November 2005 Rapport Skrivet 26 November 2005 Om någon vet hur man kan få musiken från spelet,säg till mig. Det skulle jag uppskatta stort. Citera
Dysfunction Skrivet 26 November 2005 Rapport Skrivet 26 November 2005 Skaffar NFSMW Black Edition. Soundtracket medföljer. Citera
Merimi Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Skrivet 26 November 2005 Skaffar NFSMW Black Edition. Soundtracket medföljer. Vaaa! Gör det det? Då kanske jag ska göra det :D Men,ja,jag vil HELST kunna ha ett sätt att kunna få musiken ut ur den vanliga versionen. Jag har försökt med allt! GAP (Game Audio Player) WinRAR WinGAME (Ett litet java program som är i privat version,har själv gjort det.) GMR (Game Music Recorder) [Ett av mina mer tidiga program.] -------------------------------- Har inge mer! Om ni har ett program som funkar,skicka länk till där man kan ladda ner. (Jag kan inte göra så att WinGAME öpnnar denna fil. Den vill helt enkelt inte. Men det går. Jag orkar bara inte fipplar i en massa grejer.) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.