Adio Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 spelar ni några instrument själv spelade jag gitarr och el gitarr men katten rev sönder strängarna och jag orkar alldrig åka och byta dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Jag spelar gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 funderar på att börja spela trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 jag har spelat trumpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Spelar ingen instrument men skulle gärna vilja lära mig att spela elgitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 blah, jag kan spela saxofon ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 trummor, gitarr(ja, elgitarr också för den delen) bas(spelar jag just nu i ett band med) och sen typ lite piano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Presiss samma som apoca utom spelar inte i ngt band o inge piano ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 har splat :gitarr: men ja tröttnade åsså har ja spelat elbas i typ en månad men senn fick ja inte fortsätta me de :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) ja kan spela trummor...... nästan skitbra :bah: fast ja har inte spelat på ett tag, så ja e nog inte lika grym som innan...... Redigerat 2 December 2005 av Simple_Plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Spelade Trummor, var hyffsad enligt mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Ja, jag spelar trummor jag... Redigerat 13 December 2005 av kola king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.