CiR3 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Våra lärare e ganska sjyssta utom vår musik lärare *ryser* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Vår vikarie som jag inte har haft på länge är inte mycket att hurra-a för. hon fattar typ inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss damp? :? jag är allvarlig :!: damp är en sjukdom så at man blir lätt stressad för er som inte visste det :| om du inte visste det så e damp downs syndrom (lr nått sånt) och gör att man lär sej saker långsammare och kan få lite svårt att gå typ... Den där sjukdomen som gör att man blir lätt sur heter ADHD tror jag och inte damp;P Damp och Downs Syndrom är inte samma sak. ADHD är en form av damp. Hmm...... Möjligt... Är inte så välinformerad av dom dära sjukdomrna... VIKTIG PETTER!!!(hehe vet att du vill va d:P) K3nG4 ownz you. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 ja lärare kan ju vara konstiga som tyska lärarinnan jag har.typ när hon pratade så pratade massor av andra elever samtidigt.då skricker hon massor av saker och svär som tillexempel.håll käften,f*n och sånt.hon sa typ kan ni alldrig hålla käften!haha :Dså kan det gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.