Stål Link Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Med vilket fiskespö ska man anvenda för att möta febas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Först ska du åka till Dewford Town. Där ska du byta deras s.k. "coola trender"(Om du inte gör det så kan du inte möta den). Sen kan du fiska upp den med Good Rod i Route 119. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 1 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Hur byter man den dära s.k. och vad är det? :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 1 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 jag prata någon kille han sa något om non NOTHING DANSE jag svara YES. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Ta NO och skriv någonting annat som verkar trendigare. Då byter Feebas plats. Jag tog "Totodile Rock",då var Feebas någonstans i norr. Totodile Rock brukar funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Man ska fiska upp feebas med super rod och man kan inte fiska varsomhelst på route 119.Den rutan man fiskar på i vattnet kanske man bara möter carvhana men på en annan ruta i floden så kanske man bara möter feebas och det finns bara 6 rutor som feebas finns på i floden.Själv har jag Milotic :D .Det tog timtal för mig och fånga feebas :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag mötte Feebas på direkten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jaså för mig tog det timmar.4 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag har försökt i en vecka på mitt emerald och har inte hittat den och spelat typ 5 tim om dan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 :) Jag har försökt i en vecka på mitt emerald och har inte hittat den och spelat typ 5 tim om dan Ta en ruta var för sig så kommer du hitta den.Jag hittade min uppe i vattenfallet där på route 119. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg