Harito Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Det är väl fyra klockor som jag ska ha fart på, två på vardera sida om gubbarna. När klockorna spelar en "melodi" ska jag då ha chansen att kunna ta gubbarna??? Jag suger och suger bakom dom men ingenting händer?? Spelet är så roligt och jag vill bara vidare , men det är för mig omöjligt. Hur gör man i fuska.se om man har en följdfråga istället som jag gör skapar ett nytt ämne hela tiden?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Klockrummet, menar du det där med tre leksakssoldater? I så fall, så sätt på alla klockorna i rummet, så att soldaterna börjar röra på sig. Sikta på en med dammsugaren och sug tills "propellern" bakom varje snurrar vilt. Sen vet jag inte riktigt, men du ska nog fortsätta suga tills hjärtat visas och kämpa tills den når noll. Eller så ska du sluta suga och lysa med lampan istället, för att sedan suga när hjärtat visas. Hur du kan skriva i samma ämne, jo, du behöver inte svara "tack" eller så, utan låta ämnet falla. Sedan, om du har en fråga till, så kan du skriva det i samma ämne. Om det ämnet är på topp i listan, är det klart att man kollar dit. På det sättet behöver du inte skriva dubbelinlägg. (Vet att det finns en lättare sätt, men jag lär mig aldrig hur man gör) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 va snackar ni om? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg