Dragonite8 Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Jag har det och det är jättekul! Har någon annan Mario Kart DS? Jag har det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 (redigerat) Jag har det på mitt R4! Skitkul! Ska spöa min kompis idag! Redigerat 1 April 2010 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Jag har det på mitt CycloDs evo. inte för att skryta men min wifi funkar perfect i hela huset mohahaha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 får det inte att fungera!(ja! jag har mariokart) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Jag ska köpa det så fort det blir lite billigare, nu ligger på runt 3-400.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perky22 Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Har det :cool: Men får inte wi-fi att funka med mi router :unsure:Hjälp till wifi.Har du försökt med att använda ditt wifi utan lösenord man måste nämligen det.! Så nu kan du slappa B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Hjälp till wifi.Har du försökt med att använda ditt wifi utan lösenord man måste nämligen det.! Så nu kan du slappa B)Det skrevs 2005... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg