((-(farfarsmurf)-)) Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Jag har ingen console knapp och jag vet inte vad man ska göra för att fixa till problemet. vad ska jag göra???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Har du Css eller Cs 1.6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jingles Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Cs.16 är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 det ända du ska göra e att gå till options och i keyboards och trycka på apply eller liknande som gör så att allt blir tillbax lr ska du bara gå till spelat skriva efter -applaunch 5 -console allså du ska skriva -console om et inte funka e det du so har ett fackat spel obd sry felstavnignarna är inte pigg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 På CSS så går det inte att ta fram Consolen ;( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 gör så jag sa att ni ska göra!!!!½ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Har du 1.6 ska du trycka ½ fast om du har CSS kan man typ inta ta upp konsolen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 gör så jag sa att ni ska göra!!!!½ På CSS oxå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg