bergholm Skrivet 29 November 2005 Rapport Skrivet 29 November 2005 Hej! jag är fast på en bana"Elco's hemmland" :) problemet är att jag är på bossen"Den konstiga spindelaktiga rullande datorn :blink: " varje gång jag försöker ta kål på han, så blir ahn denn lilla bollen en kran sträckes ut, jag föröskt skjuta krannen den dör fast han har redan blivit upplivad <_< tack för snabbt svar :)
tussen Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 Hej! jag är fast på en bana"Elco's hemmland" :) problemet är att jag är på bossen"Den konstiga spindelaktiga rullande datorn :blink: " varje gång jag försöker ta kål på han, så blir ahn denn lilla bollen en kran sträckes ut, jag föröskt skjuta krannen den dör fast han har redan blivit upplivad <_< tack för snabbt svar :) Lyckades själv äntligen idag att ta kål på krenn. använd dig av vapnet nano ech...osv kommer inte på mer vad det heter, håll dig väldigt nära , själv fastnade jag under krenn och bara sköt och sköt, vips så dog han utan att ha hunnit bli uppladdad igen.. hoppas det lyckas för dig med.. kommër du så långt och sen ut till universitetet igen meddela mig gärna det för jag har själv fastnatoch hittar inte tillbaka
Rekommendera inlägg