Hoppa till innehåll

Konstig Figur På Varg

Rekommendera inlägg

Gäst Gotenks
Skrivet

jag har hört att link kan förvandlas till varg i det nya zelda spelet twilhigt princess (stavning)

men kolla på denna bild och se nått på link ( om det nu e det)

det är nån konstig hjälm med hand på link!

vad e det!?

Gäst Gotenks
Skrivet

Det är Midna

hm okey.

Skulle man kunna få lite story vad som hänt innan han hittade "Midna"

och hur han hittade "Midna"

:lol:

Gäst Skellington
Skrivet

Det är Midna

Det har man inte fått veta än... Har för mej att Midna räddade Link nån gång, när han blev en varg
Skrivet (redigerat)

Okej, först och främst några ord till några i den här tråden. Ni vet nog själva vilka ni är.

Grattis till varsin gratis tillsägelse om spam. Nästa gång blir det varning.

Och för att ge dark_-room lite mer info, av det vi vet än så länge:

Midna är en varelse som kommer ifrån Twilight Realm, riket som börjat invadera Hyrule. Du har förmodligen sett på trailern hur Hyrule är lagt i mörker och där är konstiga varelser som faller ner ur himlen. Anledningen till det är att Twilight Realm börjat ta över Hyrule.

Vad och vem Midna är vet man inte. Enligt vad jag läste på någon sida har hon inte samma mål som Link, men de väljer att samarbeta trots det.

Vad hon är ute efter vet bara Nintendo än så länge.

Alltså, hon och Link samarbetar mot Twilight Realm av förmodligen helt skilda anledningar. Man kommer att styra både henne och Link i spelet, samtidigt. Det är alltså inget 2-spelarläge.

Det är väl i princip vad man vet än så länge :)

Och förresten, dark_-room, nästa gång du vill visa en så stor bild så skicka en länk till den istället. Det tar upp väldigt mycket plats när du lägger upp den så här.

Redigerat av Chihuahua
Gäst Gotenks
Skrivet

Okej, först och främst några ord till några i den här tråden. Ni vet nog själva vilka ni är.

Grattis till varsin gratis tillsägelse om spam. Nästa gång blir det varning.

Och för att ge dark_-room lite mer info, av det vi vet än så länge:

Midna är en varelse som kommer ifrån Twilight Realm, riket som börjat invadera Hyrule. Du har förmodligen sett på trailern hur Hyrule är lagt i mörker och där är konstiga varelser som faller ner ur himlen. Anledningen till det är att Twilight Realm börjat ta över Hyrule.

Vad och vem Midna är vet man inte. Enligt vad jag läste på någon sida har hon inte samma mål som Link, men de väljer att samarbeta trots det.

Vad hon är ute efter vet bara Nintendo än så länge.

Alltså, hon och Link samarbetar mot Twilight Realm av förmodligen helt skilda anledningar. Man kommer att styra både henne och Link i spelet, samtidigt. Det är alltså inget 2-spelarläge.

Det är väl i princip vad man vet än så länge :)

Och förresten, dark_-room, nästa gång du vill visa en så stor bild så skicka en länk till den istället. Det tar upp väldigt mycket plats när du lägger upp den så här.

ja det var ju bra att veta det

och jag lägger upp en länk istället för en sån stor bild nästa gång :/

• Skapa ny...