Gäst Hagsten Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 fifa 06 tycker jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 PE är mycket underskattat. FIFA har funnits under lång tid och var till att börja med oslagbara fram till runt 2000. De är väletabblerade och det gör att de flesta väljer FIFA. Jag tycker däremot att PE är bättre. Välj PE. Eller båda :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 min kompis pappa laddar ner spel till x-box och jag kunde få ett och det e mellan pro evelution5 Ir fifa 2006 ? vad tror du/ni att jag borde ha ? Om du vill ha ett spel med mer typ ta ut laguppställningar,köpa spelare m.m så ta fifa vill du ha ett spel med mer spelkänsla i sj*vla matchen tar du pro evulotion soccer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arek Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 ja fifa 2006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Har ni ens spelet Pro Evelution soccer 5? Det är mycket bättre än fifa 05/06! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg