NosH Skrivet 1 December 2005 Rapport Skrivet 1 December 2005 tjena allihopa det har hänt så att när jag lirar cs så kan jag inte se vad andra skriver aaså jag måste öppna console om nån skriver nåt tar det minst 5min innan det kommer och samma sak för mig det tar minst5 min innan det kommer det är så j*vla jobbigt att jag inte kan se närt jag skriver direkt som när man använder kanppen ''Y'' hur ska jag göra nån som råkat för samma problem???
lidmer Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 tjena allihopa det har hänt så att när jag lirar cs så kan jag inte se vad andra skriver aaså jag måste öppna console om nån skriver nåt tar det minst 5min innan det kommer och samma sak för mig det tar minst5 min innan det kommer det är så j*vla jobbigt att jag inte kan se närt jag skriver direkt som när man använder kanppen ''Y'' hur ska jag göra nån som råkat för samma problem??? hud_say_text
NosH Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Skrivet 9 December 2005 (redigerat) Yeah!! nu funkar det tack så mkt!! Redigerat 9 December 2005 av x0x
Rekommendera inlägg