SwedenRockz Skrivet 3 December 2005 Rapport Skrivet 3 December 2005 (redigerat) Har nyss köpt BF2. Har spelat demot ett bra tag och var förväntansfull över spelet i sin helhet. Börjar med att från start finns det 16! Servrar att gå med i som var rankade. varav alla utom 2 var fulla. fick sen felmedelandet att jag inte kunde vara med i en pga jag har en ändrad version av spelet och måste återställa det till ursprungs läget. Konstig då jag inte gjort något, och om jag velat så vet jag inte hur. visar sig att jag måste ladda hem en patch (som jag inte ens vet vad det är) och sen krångla järnet enligt många andra för att få tillgång till fler servrar. Slutar såklart inte där utan punkbuster ska krångla och gör fel mest som hela tiden åker ut ur servrar av kickvote som jag inte sen har hunnit spela i. Märkligt. :( Sorry för rubriken, jag menar Battlefeld 2. Redigerat 3 December 2005 av NisseN Citera
CeZ Skrivet 4 December 2005 Rapport Skrivet 4 December 2005 hatar det med alla battlefield spelen man måste uppdatera hela tiden för att man ska komma in på multiplayer, jag har aldrig lyckats komma in på en enda server. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.