Hemglass95 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 VILKEN POKEBOLL SKA MAN ANVÄNDA FÖR ATT FÅNGA GROUDON Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 VILKEN POKEBOLL SKA MAN ANVÄNDA FÖR ATT FÅNGA GROUDON du kan ju alltid använda dive boll eller vilken annan boll som helst :kung: :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Andvänd Ultra Ball . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 VILKEN POKEBOLL SKA MAN ANVÄNDA FÖR ATT FÅNGA GROUDON Inte Dive Ball fattar du väl!? <_< Den är ju specialliserad för dom som man hittar vattnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemglass95 Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 JAG AN VÄNDE DIVE BALL :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Att andvända Diveball hela tiden på Groudon ( om man har många förståss ) , så ska jag bara säga att det skulle vara väldigt svårt att fånga honom . Andvänd Ultraball för sjutton då blir det ej så svårt att fånga honom . Man ska ej slösa sin Masterball på honom . Helst på Rayquaza , Latias lr Latios . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 den bästa är ju master ball, men då blir det svårare att fånga rayqasa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemonhugo Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Asså på mitt emerald så fångade jag groudon på den första ultra ballen och jag skadade den inte ens :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag hade tur när jag fångade den med Nest Ball en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg