RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 varför fungerar inte fusken till need for speed underground? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har ingen aning för jag har inte det spelet! (lol). :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 På Main Menu (Där du väljer Start Game och sånt) skriver du bara in fusken... Öppna alla drag bilar: Höger,X,Vänster,R,X,L,VIT,SVART Fler finns Här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Du mosste gå in på en litten fil mer kan lag inte om det men jag kan skriva till dig när jag har kollat så kan jag skriva till dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Jag har ingen aning för jag har inte det spelet! (lol). :) Skriv inte nåt då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Du mosste gå in på en litten fil mer kan lag inte om det men jag kan skriva till dig när jag har kollat så kan jag skriva till dig? Vad menar du med fil? Finns det filer på xbox som en data eller? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Man behöver inte fuska om man inte är riktigt dålig!!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Man behöver inte fuska om man inte är riktigt dålig!!!! <_< håller inte med! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Onödigt att fuska!!!! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg