0013 Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Eftersom han är bannad på sina andra användare, så kan han inte se deras varningsloggar. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Om jag har några andra användare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Eftersom han är bannad på sina andra användare, så kan han inte se deras varningsloggar. Eller hur? Han kunde väl bett någon mod :< Kalle: Alla vet att du har flera användare :P Ingen bryr sig, kom ut ur garderoben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 har alldrig blivit varnad :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Har aldrig blivit varnad och kommer nog aldrig att bli det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Nej NesseN :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 För att liva upp tråden skriver jag att jag ahr fått min femte varning. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 En fråga bara: Kan ens varningsprocent stiga även om man inte får en varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Uh, nej, det är väl omöjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) Hittills har jag bara fått en varning och jag hoppas att det inte blir några fler. Jag kan inte se min varningslogg men jag ska visa hur jag har fått min varning en dag... Redigerat 24 Augusti 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Dolphin, om du redan har fått en så kommer du att få fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Allas länkar är trasiga ungefär <_< Har själv inte fått en men jag hoppas jag inte får det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.