Desu Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 windows 98 på skolans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) därimot hitta jag en liten rolig sak med 98 du kan göra aktiviteter som dom startar en film genväg vadsomhelst och startar den vid ett klock slag gorde en som öppna en äcklig porr sajt och alla datorer på skolan visa den sajten det va skit kult jag garva i hjäl mig på det Redigerat 29 December 2005 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Skolan väljer linux? JA De flesta (eller alla?) Linux dist's är gratis, och Windows kostar? Vad tror du skolan väljer? Själv har vi linux på datorerna i skolan, och det äger :). ok, ja tkr du ska läsa denna undersökningen: http://www.microsoft.com/sverige/products/...yses_yankee.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.