bodiablo's rech Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Hur kan man få stålar genom fusk? :shock: :1_ckyou: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 RENSAT.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 du ska göra så här: på huvudmenyn trycker du in L1+L2+R1+R2,då kommer en ruta upp.där ska du trycka FREEALL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 DET ÄR ETTAN n00b! Kolla på cheaplanet.com eller 911cheats.com eller gamefaqs.com ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mehere Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det ända fusk jag sett... hitills för pengar till TSBO funkade inte... Så jag skulle tro att det inte finns något... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Hur kan man få stålar genom fusk? :shock: :1_ckyou: UNDRARA JAG MED? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (redigerat) Kolla http://911cheats.com eller http://gamefaqs.com . Redigerat 14 Februari 2004 av YoTo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 du ska göra så här: på huvudmenyn trycker du in L1+L2+R1+R2,då kommer en ruta upp.där ska du trycka FREEALL. alltså ska man skriva free all eller kommer det upp en ruta med freeall som man trycker på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (jessla @ 27/06-2004 11:52:15) du ska göra så här: på huvudmenyn trycker du in L1+L2+R1+R2,då kommer en ruta upp.där ska du trycka FREEALL. alltså ska man skriva free all eller kommer det upp en ruta med freeall som man trycker på? välj FREEALL :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 haha. antingen är jag puckad eller så funakr inte fusk på mitt spel. jag går in på huvudmeny, jag trycker INTE på mål eller något. jag trycekr in fusken supersnabbt, som det stpr att man ska göra. och vad händer? inget! <_< :o ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg