Hoppa till innehåll

Hjälp Mig Med Koder Till The Sims 2! :)


Mimina
 Dela

Rekommendera inlägg

Koder till The sims 2?

Jag har hört att det finns massa koder som att göra så att simmens humör stiger, att man kan välja bland nya möbler och mer :P Jag behöver nu hjälp med sådanna koder ;) Har du några som ligger på lut? :rolleyes: Snälla, behöver din hjälp! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sandra_bo

Heeejsan.

Hörde att du ville ha ett par koder här har du några:

Moterlode=50.000 pengar.

Maxmotives=gör så simmarna mår bra (Alla)

BoolPropTestingCheatsEnabled true sedan håller man inne shift medan man klickar på simmen så står det massa fusk. Om du vill att det fusket ska försvinna eller ta borts det ersätter du True med false.

MotiveDecay on/off gör så behovsmätaren stannar.

 

 

 

Jag kan ännu mera men jag har dom inte huvudet längre.

Ha det så bra.

Jag är ingen direkt bra förklarare då men hoppas du förstår. :P :) :cool: :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heeejsan.

Hörde att du ville ha ett par koder här har du några:

Moterlode=50.000 pengar.

Maxmotives=gör så simmarna mår bra (Alla)

BoolPropTestingCheatsEnabled true sedan håller man inne shift medan man klickar på simmen så står det massa fusk. Om du vill att det fusket ska försvinna eller ta borts det ersätter du True med false.

MotiveDecay on/off gör så behovsmätaren stannar.

 

 

 

Jag kan ännu mera men jag har dom inte huvudet längre.

Ha det så bra.

Jag är ingen direkt bra förklarare då men hoppas du förstår. :P  :)  :cool:  :D

 

Tack!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Heheheh .. tack så jätte jätte mycket .. men det e inte den jag vill ha.. :P hehehe..

JAg vill ha koden som man skriver in till julpaketet och nattlivet när man programerar spelet.. Hoppas nån kan hjälpa mig och förstår vad jag menar.. heheh...

men ajjja..

 

GOTT NYTT ÅR ALLA!!  :D

 

han kanske inte skrev till dejj... <_< <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heheheh .. tack så jätte jätte mycket .. men det e inte den jag vill ha.. :P hehehe..

JAg vill ha koden som man skriver in till julpaketet och nattlivet när man programerar spelet.. Hoppas nån kan hjälpa mig och förstår vad jag menar.. heheh...

men ajjja..

 

GOTT NYTT ÅR ALLA!!  :D

 

Menar du cd key?? typ produktkoden, som man måste skriva in för å kunna installera spelt???Tyvärr så har ja inte den koden, men den finns säkert å ladda ner....

//Thina

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...