andennn Skrivet 5 December 2005 Rapport Skrivet 5 December 2005 Hej jag hade msn plus (ett extra prigram te msn me roliga funktioner) installerat för ett tag sedan ok när jag avinstallera det så vet ni att man kan ju ha ett nick på msn men alla mina kontakter i kontaktlistans har sin [email protected] adress som nicka fasst d har andra nic igentligen och nu undrar jag hur man kan återställa inställiningarna eller något annat som jag kan göra för att få så att deras msn nick syns. Vore tacksam för all hjälp ses ;) Citera
Gäst Beldur Skrivet 5 December 2005 Rapport Skrivet 5 December 2005 Jag förstår vad du menar men inte allt. Om du har msn + fortfarande ska du gå in på Plus>Inställningar>Kontakter (Kanske står nåt annat) sedan ska det finnas nåt där. Citera
andennn Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Skrivet 5 December 2005 jag har inte msn + längre Citera
Gäst Beldur Skrivet 5 December 2005 Rapport Skrivet 5 December 2005 Då kan jag tyvärr inte hjälpa. Citera
andennn Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Skrivet 5 December 2005 kan någon annan hjälpa mig? Citera
andennn Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Skrivet 5 December 2005 kan ngn hjälpa mig?? Citera
spider man Skrivet 5 December 2005 Rapport Skrivet 5 December 2005 du har ju inte ens msn sa du ju ;) Citera
andennn Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Skrivet 5 December 2005 men aaa jag har inte msn plus längre å d e därför ja inte kan se mina kontakters nick å jag vill veta hura man få tebax så att man kan se nicken kan ngn hjälpa mig me det????? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.