Sleipner Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Tjabba... Var hittar jag saken som gör att jag kan flytta stennar och andra tunga saker? Kan inte komma vidare innan jag har löst detta så om nån kan vara snäll och hjälpa mig med detta. Tack i förväg hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Hmm... var i spelet är du? Det finns säkert de här som minns det bättre... Kommer inte riktigt ihåg eftersom det var längesen jag spelade det, men om du berättar mer kanske jag kommer på det. Eller nån annan som minns det bättre kanske skriver nåt här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tebazz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Man får halsbandet eller vad det är, i ett tempel. Tror att det typ är andra eller tredje templet. Vart är du någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak&daxter Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 du kan gå in på zeldas hemsida, så har dom guider till alla spel... där står det nog www.zelda.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg