Gäst Janaz Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Får man fuska på en server som inte har VAC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Tror det, eftersom ägaren inte satt Valve Anti Cheat så är det okej för admin, Fast jag tror inte man får det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Vissa sätter ju inte på VAC för att man ska slippa att ladda ner det, eller vad man nu gör när man ansluter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 ja och nej om du ser någon med noclip eller wallhack lr sånt då vet du att man får fuska men det är välldigt n00bigt att fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 ok jag bara tänkte på det för jag mötte en och han cheata (hacka sak samma) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Ja, det får man p.g.a admin inte har lagt VAC SECURED. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 ja och nej om du ser någon med noclip eller wallhack lr sånt då vet du att man får fuska men det är välldigt n00bigt att fuska haha detta e en fusk hemsida det e inte n00bigt att fuska bara att man kan få fusk som har virus i sig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 ja och nej om du ser någon med noclip eller wallhack lr sånt då vet du att man får fuska men det är välldigt n00bigt att fuska Mmm, men inte jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 men lol om du går in i en som inte har vac och inget cheatat ska du inte heller det men om du ser en admin eller nåt som cheatar då et det okej att du ör det med tror jag :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duckman Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vissa servrar tillåter ju cheats, men vissa servrar utan VAC kanske ändå inte vill ha cheaters som ränner runt och fuskar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 men lol om du går in i en som inte har vac och inget cheatat ska du inte heller det men om du ser en admin eller nåt som cheatar då et det okej att du ör det med tror jag :S Jag kan gå in och fuska utan att få virus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias_The_Ace Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Det är nog inte ok att hacka bara för att servern inte har VAC, såvida det inte står nåt om de i MOTD'en (eller om admin hackar själv, hehe) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg