dark aldora Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Hur fångar man celiby jag har all pokemon utan celiby jag Jag har hör att man måste ha all unown typ o jag har all kan ni hjälpa mej please behöver hjälp PS. jag har pokemon crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 I en specialbok som Nintendo har gjort står det att man endast kan få celebi med hjälp av Pokémon Stadium 2 på N64, men det står inte hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Gå in på fuska.se kolla koderna och tipsen!där står det hur man får celebi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 det är ju om han har AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Det finns fler än ett sätt att få Celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Skriv ett som funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 det finns ett som funkar men då måste du ha den japanska versionen och det har du väl inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 på alla japanska versioner går det att få dom mest sällsynta pokémona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkEmperor Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 mm du har rätt man får mer starkare pokemon men jag vet inte ifall dem bara säger så för att på en sida står det att när man får gs ball vet inte vad gs ball är då ska man gå till proffesor oak eller den andra som jag inte kommer ihåg och då sa han att en port öppnas och där nere finns mew i lvl 100 och celebi i lvl 100 jag såg det på en bild med celebi i lvl 100 men jag såg att man måste använda gameshark.. och på japanska versionen stog det att man fick mew eller celebi i 1000 lvl .. tänk dig 1000 lvl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg