MahL Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 Jag och ett par kompisar håller på att göra ett spel fast vi skulle vilja vet vad folk som spelar vad de skulle vilja ha på det och spelet kommer vara ett textbaserat och det kommer att vara ett krigar spel fast man ser inte nr man attackerar så vi skulle vilja ha några ider till det så att vi vet vad vi behöver att göra mer och om ni vill veta något mer om spelet på det som vi har kommit så är det bara att fråga Citera
ullbergan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 vilket pgram anvender ni och är pogramet grats :? Citera
DoshNak Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 vilket pgram anvender ni och är pogramet grats :? dem kodar nog själv i typ notepad. Sen så gör man ine textbaserade online spel i ett program baar så där. Citera
MahL Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2004 vilket pgram anvender ni och är pogramet grats :? vi kommer att ha php och sen så ska vi ha anteckningar och sen ett annat som jag inte kommer ihåg Citera
Gäst Soffan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 Det är ganska tråkigt... Men ni är iallafall bättre än mig! Citera
MahL Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2004 Det är ganska tråkigt... Men ni är iallafall bättre än mig! asså vad är det du tycker är tråkigt? Citera
-MGS- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 Tycker ni ska göra något spännande äventur eller liknande! :) och jag sitter oxå och håller på med PHP inte så mycket är duktigare på sidor... Citera
MahL Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2004 Tycker ni ska göra något spännande äventur eller liknande! :) och jag sitter oxå och håller på med PHP inte så mycket är duktigare på sidor... men vi har redan bestämt vad vi ska ha och det är att det ska vara så att man ska bygga upp en arme och kriga fast kan man få se något som du har gjort om det finns något som du kan visa för du kanke inte är klar menae jag? Citera
-MGS- Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 Bloko, tyvärr inte har inte (hunnit) gjort klart nått för mitt liv är inte gjort av datorer... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.