ullbergan Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 alltså kan man ladda ner frontpage tilll datan för jag årkar inte göra en hesida på internet det går så trögt tycker jag :( och vilken sida kanjag ladda ner htlm pogram eller vad det heter lästa att man måste ladda ner något pogram någon som har en direkt lenk till en sida där man gör htlm hemsida eller vad det är förnågot htlm verkar roligare än en atomat hesida som man bara skriver i :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Frontpage är inte gratis men man skall kunna ladda ner en 30dagars trial! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ok jag vill ha det förevit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.