Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jag har 2 st frågor *Finns det nått färdig installerat program på xp pof. som klarar av att översätta en svensk mening till tex finska eller samiska *Finns det nått chattprogram som liknar msn messenger och som inte kostar nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 1. Troligen inte. 2. http://www.aim.com/, www.icq.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jag har 2 st frågor *Finns det nått färdig installerat program på xp pof. som klarar av att översätta en svensk mening till tex finska eller samiska *Finns det nått chattprogram som liknar msn messenger och som inte kostar nått 1.tror ej de2.varför vill du itte ha msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jag har bara funderat på den frågan lite grann,å nu bestämde jag mig för att fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 1. ingen aning 2. Jahoo messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.