Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 jag har 2 st frågor *Finns det nått färdig installerat program på xp pof. som klarar av att översätta en svensk mening till tex finska eller samiska *Finns det nått chattprogram som liknar msn messenger och som inte kostar nått Citera
Gäst Mega93 Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 1. Troligen inte. 2. http://www.aim.com/, www.icq.com/ Citera
Officer_Joey Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 jag har 2 st frågor *Finns det nått färdig installerat program på xp pof. som klarar av att översätta en svensk mening till tex finska eller samiska *Finns det nått chattprogram som liknar msn messenger och som inte kostar nått 1.tror ej de2.varför vill du itte ha msn? Citera
Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Författare Rapport Skrivet 7 December 2005 jag har bara funderat på den frågan lite grann,å nu bestämde jag mig för att fråga Citera
The Strangler Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 1. ingen aning 2. Jahoo messenger Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.