nosmannen Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jag har hör att man måste köpa ett "till läggs spel" till mw för att få bmw:n är detta sant :unsure: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 På pc så e det inte så men på x-box vet jag inte men skulle inte tro det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 på pc skulle det kunna vara ett expencion.men det får man ju bara med extra grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 det finns ett lite annorlunda mw som heter Most wanted black edition det finns till pc och ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 det finns ett lite annorlunda mw som heter Most wanted black edition det finns till pc och ps2 jo jag vet men finns den till xboxen då ska ju skaffa det till den nämligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 det finns ett lite annorlunda mw som heter Most wanted black edition det finns till pc och ps2 jo jag vet men finns den till xboxen då ska ju skaffa det till den nämligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Finns nog bara "vanliga" Most Wanted till xbox :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 det finns på xbox jag är inte helt säker men tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 nej tyvärr så finns det inte .... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkEmperor Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 hmm på mitt most wanted till xbox står det complete career mode för att få bmw m3 gtr men jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 hmm på mitt most wanted till xbox står det complete career mode för att få bmw m3 gtr men jag vet inte man kan ha den när man kör quick race..inte i career mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JägarRicky Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Den blå/silver färgade bmwn på framsidan av spelfodralet finns, jag har den, klara Razor, alltså han som e blacklist nr. 1. när du klarat honom så får du köra ifrån en ***** massa snutar, K-9 å svarta corvettar! när du klarat de så får du en del pengar och den underbara bmwn! men man kan inte trimma den lite xtra, bara styla om den! synd, men men! Enjoy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg