ullbergan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 jag vill ha fusk till gta vice city till X-box jag kållade på en sida men det fungerade inte kan någon skriva in fusken och visa hur man ska trycka in fusken tack :lol: :mrgreen:
Kassler Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 Jag kan några i huvet tryck med D-paden går omkring Alla vapen 1#: R, svart, L, svart, vänster, ner, höger, upp, vänster, ner, höger, upp Alla vapen 2#: R, svart, L, svart, vänster, ner, höger, upp, vänster, ner, ner, vänster Alla vapen 3#: R, svart, L, svart, vänster, ner, höger, upp, vänster, ner, ner, ner Ner med wanted leveln (Jag är inte säker på denna):R, R, B, Svart, Upp, ner, upp, ner, upp,ner, Få full health: R, svart, L, B, vänster, ner, höger, upp, vänster, ner, höger, upp Få armor: samma fast byt ut B:et mot ett A Det finns en massa fler men jag orkar inte skriva mer
Kassler Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 Det styrkorset under den vänstra styrspaken.
Gäst Xboxplayer Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 Finns 16 sidor fusk till det på www.cheatplanet.com. OBS det är på engelska. Finns även några fusk till det på www .fuska.se , www .fuska . nu och www .fusk. cc
ullbergan Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2004 tack så mycket nu ska här fuskas hehe lita i alla fall :)
Rekommendera inlägg