M4ri3 Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Jag tänkte också starta en clan men hemsida och så. Men nu gör vi så att endast dom som vill vara med skriver. Ja ni får ju fråga om det är något såklart men jag söker ingen speciell så man måste inte vara proffs eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fragge Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Jag tänkte också starta en clan men hemsida och så. Men nu gör vi så att endast dom som vill vara med skriver. Ja ni får ju fråga om det är något såklart men jag söker ingen speciell så man måste inte vara proffs eller så. hej jag skulle gärna vara med i din clan :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M4ri3 Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 hej jag skulle gärna vara med i din clan :rolleyes: <{POST_SNAPBACK}> Okej adda min msn [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Visst, jag vill gärna vara med i din clan. Men jag kan inte spela alltid. Jag spelar 30 minuter om dan CS. Så vi får passa på att spela mycket. Hör av dig sedan dess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Jag vill vara med, kan starta clan server som är med bra hastighet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M4ri3 Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Okej alla ni adda mig på msn alltså ni som vill vara med [email protected] Vi måste komma på ett bra namn och sen fixa hemsida. Bra att du kunde fixa clan server Jätte bra!! Men adda mig där eller på xfire podmarie om ni nu inte har msn eller så..!! Adda så fort ni kan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jojjo Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Jag kan också vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M4ri3 Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) Jag kan också vara med Okej men vi måste snacka så alla som har msn skriv det eller bara adda..!! Edit: Nu har en addat mig och alla andra måste göra det för att jag ska fixa en hemsida dom närmaste dagarna. Namnet på clanen är || tNt || För vi har inga andra förslag..Men har ni några så kom med dom. Tre stycken är vi nu..!! Redigerat 16 December 2005 av M4ri3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Jag vet vad clanen kan heta, Damp kan den heta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Jag kan också vara med Är du en FLICKA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M4ri3 Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Är du en FLICKA? <{POST_SNAPBACK}> Ja jag e en tjej...Eller "flicka" haha =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Är du en FLICKA? <{POST_SNAPBACK}> Ja jag e en tjej...Eller "flicka" haha =P <{POST_SNAPBACK}> Och du spelar cs? xD :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg