Hunted Skrivet 8 December 2005 Rapport Skrivet 8 December 2005 kan nugon hjälpa mig på san andreas jag klarar inte första uppdraget kan någon ge mig tips eller fusk... jag skulle vara tacksam om ni gör det :D
peshmerge-01 Skrivet 8 December 2005 Rapport Skrivet 8 December 2005 ursäkta jag kan inte hjälpa dig för jag har aldrig spelat gta san andreas :medieval:
Sinclair Skrivet 9 December 2005 Rapport Skrivet 9 December 2005 Nån av dom här koderna kanske funkar 1:Triangel,upp,höger,ner,fyrkant,R2,R1 eller kanske den här 2:x,x,fyrkant,R1,L1,x,n,v,x! :cool: :gitarr:
lakris Skrivet 9 December 2005 Rapport Skrivet 9 December 2005 vad ska man göra på forsta?, kommer inte ihåg,
Simple Skrivet 9 December 2005 Rapport Skrivet 9 December 2005 vad ska man göra på forsta?, kommer inte ihåg, man ska skjuta mer radiostyrda flygplan med en machin gun lr en mini gun lr va de nu va......... Du skriver in koden så att alla fordon exploderar (slå in det flera gånger)
Sinclair Skrivet 9 December 2005 Rapport Skrivet 9 December 2005 Eller dom koderna jag skrev som gör att tiden går långsammare! :cool: :gitarr:
Hunted Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Skrivet 9 December 2005 man kan göra båda :D först så det går söligare sedan så dom sprängs :D
lakris Skrivet 9 December 2005 Rapport Skrivet 9 December 2005 men det är ju lätt, klara den utan fusk!
Hunted Skrivet 16 December 2005 Författare Rapport Skrivet 16 December 2005 jag kanske tycker det är svårt och tror du inte att jag försökt utan fusk lr... ca 500 gånger utan att fuska
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Skrivet 17 December 2005 kan nugon hjälpa mig på san andreas jag klarar inte första uppdraget kan någon ge mig tips eller fusk... jag skulle vara tacksam om ni gör det :D Från första början:Ta cykeln. Och gå till CJ. När du är där så kommer du att få följa efter Big Smoke o Raider och några andra. Men du måste vara hela tiden bakom dom eller det är bättre om du är framför för att det kommer att komma bilar som krockar med dig och skjuter dig.
Hunted Skrivet 17 December 2005 Författare Rapport Skrivet 17 December 2005 kan nugon hjälpa mig på san andreas jag klarar inte första uppdraget kan någon ge mig tips eller fusk... jag skulle vara tacksam om ni gör det :D em namnet på denna tråd var Zero - det första uppdraget med det menade jag första uppdraget med zero men nu kar jag fuskat så jag klarar första uppdraget med zero men kan någon ge tips till andra det dära där man kör ett mini plan och ska skuta olika mål
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Skrivet 17 December 2005 kan nugon hjälpa mig på san andreas jag klarar inte första uppdraget kan någon ge mig tips eller fusk... jag skulle vara tacksam om ni gör det :D Jaha okej
Rekommendera inlägg