0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jaha..så då visste du lite hur amn skulle göra....det tog typ år för mig att klara Train Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det som tog mest tid för mig var train också.. det jag testat hos en kompis var lite aztec... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 okej....vilken gubbe är du mest på mulitplayer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hm.. vet inte brukar spela med många, och så använder jag fusket för att få fler gubbar, fast det borde inte räknas som fusk.. så Ninjan e rätt grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 okej....jag är oftast bond... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag brukar ibalnd vara Boris, han e grym... e du ofta Sharks eller Odjobb, den långe och den korte?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 oddjob brukar jag va men inte Jaws så ofta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 bpda e lite fega att vara, framför allt odjobb, han e ju så svår att träffa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mmm....man måste huka sig för att träffa honom ii huvudet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 och jaws borde ju skjuta alla i huvudet när han står rakt... jag brukar inte vara nån av dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jaws är väl inte fuskig att vara....han är ju typ störst o lättast att träffa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jo.. det e rätt.. glöm det jag sa... med vilken sorts spel spelar du.. alltså Normal, license to kill, capture the flag, man with golden gn osv, jag brukar spela normal och license to kill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg