0014 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 nej...du ska klara ALLA banor på 00-agent till och med Aztec..sen blir den Unlocked.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 nej...du ska klara ALLA banor på 00-agent till och med Aztec..sen blir den Unlocked.... ja, men lättare sagt än gjort, TRAIN är ASSVÅR att klara, det går knapt att få ut natalya, hon ska ju skriva på sin dator hela tiden, jag klarade det på kankse 10 försöket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ??? den klarade jag på första försöket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 hur hann du med det, natalya fasttnar jämt med sin dator... men tro inte att jag e en sopa bara därför... jag klarade alla andra banor på 1 försöket ungefär andra på egyptian, för jag viste inte vägen till golden gun.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 den klarade jag också på andra försöket....hur kom du på hur man skulle komma till den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 eh.. jag hade inget annat val en att använda mig av Club Nintendos tidning 1/99... det finns ju hur många kombinationer som helst och jag ORKADE inte testa mig fram, det e det enda "fusk" jag använt i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 japp....samma här..jag fattar inte att Rare eller vilka nu som gjort det har gjort det så svårt..jag tror inte att en enda inte har användt nån guide eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det har du rätt i, fast jag vet en elit kille i goldeneye som klara det utan, han klara goldeneye på kanske 2 dar, han va grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 2 dar...då måste han ju vara asbra (tv-spels nörd) satt han i 24 timmar + 24 timmar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 eh.. han E en tv-spels nörd.. nej men kanske 18 + 18 timmar.. jag klara mit på kanske 1 månad 1 o en halv timma varje dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 45 timmar...första gången...det är bra...jag hade 60 timmar nånting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 mm, men jag hade testat hos en annan tidigare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg