xylo Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 (redigerat) Vet nån hur man får Nintendo wifi connector att funka till windows 98? Kan man ladda ner nån drivrutiun? Jag såg att det stod: Kräver windows XP En sak till också. Behöver man installera nåt och händer det nåt med datorn. Redigerat 8 December 2005 av xylo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Man moste ha Windows xp anars funkar det inte jag har en wifi conector som är inkoplad i min windows xp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Man moste ha Windows xp anars funkar det inte jag har en wifi conector som är inkoplad i min windows xp! OK men måste man installera den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 ja man moste instalera den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg