bladefinor Skrivet 9 December 2005 Rapport Skrivet 9 December 2005 Hej! Finns det ett Installationsprogam? (man lägger in det man vill att någon ska installera och sen så när man trycker på t ex: setup.exe, så kommer det upp installationsprogrammet som jag har gjort och så installerar man det) Finns det? Vad heter det?! Citera
bladefinor Skrivet 9 December 2005 Författare Rapport Skrivet 9 December 2005 ni fattar inte! jag menar så att jag kan göra en egen installation Citera
Gäst Mega93 Skrivet 9 December 2005 Rapport Skrivet 9 December 2005 LoL, installshield wizard är ett sånt prog.. men jag tror det kostar om man vill hya utan reklam. Här kommer några enkla, och bra program för att göra egna installationer till sina spel. GP Install Install Creator Det är de två program jag använder mest... Citera
LeogetZ Skrivet 10 December 2005 Rapport Skrivet 10 December 2005 Ja har haft alla dom webläsarna men ja bytte nyss från netscape till internet explorer så ja la min röst på internet explorer ;) Citera
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2005 Rapport Skrivet 11 December 2005 Eh, liksom fel ämne!!! LoL... Detta är det ämne om "INSTALLATIONSPROGRAM"! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.