Zaff Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 när jag ska logga in står d ju att världen är testa på gubbarna men när jag ska logga in på nån gubbe så kommer listan upp med typ 500 spelare och sen när 4 min har gått så blir det test server is offline varför blir d så? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Samma sak för mig med, fast det står att att den inte kan connecta till servern :S Man kanske måste ha prem för att slippa kön osv~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Bara GMs och möjligtvis consuellors kan komma ut utan kö. Så här är det alltid i test server tider. Alla ska in, det kan ta flera timmar att komma in. Kommer det upp en offlinesak så klicka abort och logga in igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Ett tips om ni vill gå in på test server utan kö om ni inte har prem: Gå in precis när dem startar den(09:10). Nästa gång den är uppe alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 på min ena dator kunde jag inte komma in alls det stod connection timeout men på min andra kom jag in direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Följ tipset jag gav er,och förresten så kommer ni inte in för att det är så många som connectar. + att test server är nere nu,så nån moderator kan låsa tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg